View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Selvfølgelig er det en del av problemet men selv nykter så har jeg en konstant underliggende sorg og det har jeg forsøkt å få hjelp til uten hell. Håper på en mer saklig debatt videre.
Vis hele sitatet...
Feil rekkefølge. Les innleggene mine.
Først avrusing og behandling for rus så kommer alt annet av underliggende årsaker. Sorg er en evig lang og komplisert prosess, ingen quick fix og definitivt ikke kombinert med rus.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet ikke hva jeg skal si Dough. Å bare komme meg i behandling? Leste du i det hele tatt teksten min? Jeg fikk ikke behandling.
Vis hele sitatet...
Leste du min? Du fikk ikke behandling hos DPS, det har du understreket godt nok Du skal jo helt åpenbart i behandling for rus her du sitter og og dikterer hvordan verden skal tilpasse seg deg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Angående trening og rus kan selvfølgelig en lege svare på hvilke skader misbruk kan ha hatt på hjerte og karsystem. Jeg har dobbelslag under trening, det er konkret problematikk.
Vis hele sitatet...
Kan legge til at jeg også hadde et spørsmål om hjertet om det ville tåle triatlon jeg skal delta i med tanke på mitt til tider omfattende kokainmisbruk
Vis hele sitatet...
«Til tider omfattende kokainmisbruk» er problemet ditt.

Ut i fra det du skriver så er du pr definisjon under aktiv rus. Da kan ingen lege med vettet i behold ta dette seriøst.

Du bor i Norge og er prisgitt ett helsevesen med fritt sykehusvalg hvilket betyr at du til en viss grad kan selv velge behandling for rusmisbruket ditt. Bruk den muligheten.

Dude, du har mistet lappen på grunn av rus.
Sist endret av Dough; 3. oktober 2023 kl. 02:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.