View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dough Vis innlegg
Fordi det er det rusavhengige gjør. De gjør hva som helst for å jukse med urinprøver.

Sykepleieren gjør tross alt bare jobben sin, dette er standard prosedyre. Jeg gjorde det samme for 10 år siden. Har du tenkt over at hun kanskje synes det er minst like kleint?

Som jeg og andre har nevnt så er DPS feil sted under aktiv rus. Sist jeg ble henvist og kom til første time måtte jeg signere på at jeg ikke ruser meg.

Du spør legen om kokain og triatlon er forenlig, hva svar hadde du forventet deg?
Vis hele sitatet...
Jeg har tidligere avlevert urinprøver ifbm rus uten at noen så på. Dette var nytt for meg. Jeg spurte ikke om det var forenelig, jeg lurte på om det var trygt som nykter å gjennomføre et triatlon etter å ha utsatt hjertet mitt for herjing tidligere. Kunne vi sjekket det opp? gjort noen tester? Det er jo derfor jeg spør legen så jeg ikke skal synse om dette selv.

Jeg forstår din misstro, jeg er trossalt en rusmissbruker. Selv om jeg merker det sårer at du plasserer deg i opposisjon så tydelig så er det vel fint å høre kontrære meninger også. Men jeg er ikke alltid på. Jeg var blant annet totalt nykter og edru i 6mnd for to år siden. Har høyere utdannelse og en grei jobb. Jeg kan tenke meg hvordan de mer åpenbart narkomane blir behandlet, og det smerter.

Jeg kan stå for alt jeg skriver og om noen velger å ikke tro på det så er jeg komfortabel med det, jeg deler kun min erfaring og samtidig får jeg luftet anonymt til et forum der det er åpenhet for å snakke om rus.

Ikke mitt sitat men:
Å være narkoman er den eneste sykdommen i Norge du blir straffet for å ha.
Vis hele sitatet...