View Single Post
Sitat av David01 Vis innlegg
Jo, hvis du leser hele tråden fra starten av så påstår enkelte her inne at han er helt uskyldig og en flott fyr. Nærmere gullunge-betegnelse kommer du ikke.
Han har vært en kjenning av politiet fra starten av, da sier det seg selv at handlingsrommet i møte med politiet er mer begrenset enn om du ikke har noen bakgrunn med politiet.

Og nå er gutten innblandet i enda mer shit.

Folk satt her fra starten av og la 1 min med video til grunn for hele avgjørelsen av saken, de samme folka fikk åpna øya da man endelig fikk høre at det hadde vært en del forutgående rundt Kevin samme kveld.

Det er en holdning her inne (særlig hos enkelte) at man tar parti med en part uavhengig av hva denne har gjort av galskap, så lenge politiet er den andre parten. Fordi politiet er man uansett i mot.
Vis hele sitatet...
Hvis politimennene faktisk visste om Kevin på forhånd, eller om han hadde noe kriminelt rulleblad, så burde du selvfølgelig klare å hoste opp noen kilder på dette.

Det er jo uansett ikke "relevant" om en person har kjennskap til politiet på forhånd eller ikke. Politiet burde likevel klare å oppføre seg mye bedre. Hvis du ikke hadde sett noen fotografier eller video av denne hendelsen, og du bare fått en slags anonymisert versjon av typen "Person A stod utenfor et utested, og Person B slo ham XX ganger i løpet av få sekunder samtidig som Person A lå på bakken" så ville du aldri i verden tenkt tanken at dette er noe en politimann kunne ha funnet på å gjøre! Denne tanken ville nok aldri falt deg inn en gang.

Jeg tror at du heller ville ha at dette høres ut som en ustabil type på anabole steroider. Kanskje personen som slo er så til de grader på rølpe-fylla, eller at man er ruset på noe annet (for eksempel amfetamin / kokain / what ever) eventuelt at det er snakk om et psykiatrisk tilfelle. Men jeg er villig til å vedde på å at du ALDRI ville tenkt tanken at "dette er sånn norsk politi oppfører seg!"