View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke akkurat rusmidler, men det var en gang jeg gikk gjennom et område hvor narkomane ofte ferdes. Jeg så en narkoman gående foran meg, og da falt det ut noe fra lomma hans. Jeg var relativt langt bak ham, og var den eneste i området som la merke til det.

Han gikk videre, jeg satte opp farten litt, og så at det var 2x500-lapper. Ropte på ham, men han reagerte ikke. Så forsvant han rundt hjørnet, og jeg spaserte raskt for å få tak i ham.

Fant ham aldri, brukte pengene på hasj og lovte meg selv at hvis jeg noen gang så han igjen skulle han få hasjen eller pengene avhengig av hva han ville. Jeg var fyllesyk, hasjen kom godt med for å si det sånn

Dessverre så jeg ham ikke igjen før jeg flyttet til en annen by og gikk ut av jernbanestasjonen. Der så jeg noen som hadde helt lik gange som ham, og det viste seg at det var samme fyr. Han fikk 1500,-, men presiserte likevel overfor meg at jeg aldri burde ha brukt pengene uansett om jeg hadde tenkt å betale tilbake.
Vis hele sitatet...

Du er jo tidenes good guy, skal si jeg aldri hadde git han penger slik du gjorde. Hadde selvfølgelig prøvd å gi han pengene da han mistet de, men en stund etterpå hadde jeg ikke

Sykt at han reagerte sånn, jeg hadde takket deg til de grader med både klem og blowjob hadde du kommet med noen penger jeg mistet for lenge siden.