Tråd: Aksjehandel
View Single Post
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Om dette er innsidehandel eller ei aner jo ikke du noe om. Så la være å komme med slike bombastiske utsagn før det blir bevist i retten. For at det skal være innsidehandel må Erna ha delt fortrolig informasjon med Sindre. Har du bevis for at det har skjedd? Ikke det nei? Tenkte meg det. Angående covid, så kunne jo enhver person mene noe om det. At det skulle komme noen former for restriksjoner skjønte vel alle ved å lese i media den tiden. Tynt argument. Sindre er ikke en politiker. Igjen, om han har løyet for Erna om omfanget av handler så er det en sak mellom de to. Har dere ektefelle/samboer? Min samboer vet IKKE om alt jeg driver med av ting og tang. Det tror jeg ingen ektefeller gjør.
Vis hele sitatet...
Noen som er oppegående nok til å bli statsminister bør i det minste ha noe oversikt om hva mannen gjør. Som andre folk her har nevnt så har de hatt middagsprater hver dag som aktuelle ting for næringen.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...na-skjerpelser

Her er det all grunn til å tro at han muligens kan ha visst ting på forhånd..... Hvem går liksom og kjøper bear-posisjoner (antar det er ca. det samme som shorting) ut av det blå med 10x leverage!!!!

Sååå merkelig kan det vel ikke være at jeg tror dette er inside trading...
Sist endret av KrølleBølleBrur; 21. september 2023 kl. 10:17.