View Single Post
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Uansett hvem som står bak så sier statistikken at i de fleste tilfeller når det handler om drap, så er det som oftest Ektefellen, Kjæresten, eks. Mannen eller eks. Kjæresten. Spesielt her i Norge.

Så politiet gjør nesten alt rett visst de er overbevist om at Hagen står bak. Ved en skilsmisse så ville han sannsynligvis også tapt svært store summer. i penger og eiendom. Det gir et sterkt motiv, for visst jeg ikke husker feil så planla de å skille seg.
Vis hele sitatet...
Nei politiet gjorde litt for lite ting korrekt i denne saken, fordi de så tydlig låste seg helt fast i at Hagen var skyldig veldig tidlig i etterforskningen. Det har nok hindret politiet i å foreta en bredere etterforskning og nå er det vel ingenting som tyder på at saken noen gang vil bli løst?

Det er vel ingenting som tilsier at de planla å skille seg, det har derimot vært skrevet side opp og ned i denne tråden og i kommentarfelt om en ca 30 år gammel episode der ting ikke var helt topp i ekteskapet. Ingen lever vel som mann og kone i flere tiår sammen uten at det blir litt motgang?

Såvidt jeg erindrer hadde vel Hagen også noe juridiske papirer som beskyttet ham og hans verdier ved et evt. ekteskapsbrudd? Hun skulle få bolig og investeringene skulle gå til ham tror jeg det var.

På meg virker det som eneste årsaken til at denne saken har fått så mange til å spekulere er Hagens likningsverdi. "For tenk om de får satt fast en milliardær, for en deilig skandale".
Sist endret av _abc_; 21. september 2023 kl. 09:56.