View Single Post
Folie à deux
Trådstarter
477
Sitat av funksjon Vis innlegg
Nå er det lenge siden jeg så den, men hvor i filmen er du liksom synlig? Gjetter på ren løgn eller psykose. Det er ingen barnestatister med i filmen som jeg husker. Du viser også manglende bransjekunnskap ved å hevde deg traumatisert, endatil som statist. Selv om du hadde spilt barneversjonen av hovedpersonen ville du ikke fått sett den ferdige filmen.

Fremstår som du egentlig er 13 år og akkurat så American Psycho uten å ta satiren, slutt å rollespill på internett, du driter deg bare ut.
Vis hele sitatet...
To ned nå kompis, hvis det er lenge siden du har sett nevnte film så er det bare å torrente den. Jeg klarer tydeligvis å provosere deg, hvorfor vet jeg ikke men jeg må si det føles bra å kunne påvirke andre til aggresjon over et tastatur. Jeg er nok stusselig over å ta glede i noe så så simpelt men jeg må være ærlig med deg føler jeg.

American psycho, filmen er elendig og jeg vet ikke om jeg skal tolke den seriøst eller som en komedie. Boken derimot er veldig bra, hvis du ikke har lest den så anbefaler jeg deg å gjøre det, den er ikke så lang, 360-400 sider ish.fet hadde vært spennende å høre fra deg, eller noen andre som har lest boken å klassifisere den mest voldsomme handlingen. For meg så er det kanskje når han dreper de barna, det er også flere scener som kan klassifiseres på topp