Tråd: Medvape?
View Single Post
Sitat av Nøddy Vis innlegg
jeg prøver å skjønne meg på hvordan dette selvskapet i det heletatt får holde på?
de sender innenlands og har et stort utvalg? dette er ulovlig stoffer som selger helt åpent.

er de idioter eller er det jeg som har misforstått noe? de har holdt på lenge nå.
overpriset som faen...
Vis hele sitatet...
Godt spørsmål, de operer i gråsona. Også holder de til litt rundt omkring så med litt kreativitet tenker jeg de får inn varene på et vis, hvor lovlig det er blir noe annet, var hvertfall ikke helt lovlig når de sa varer ble sendt fra Norge også endte mange opp med anmeldelse.

Plantedamp ble anmeldt for narkotikaimport, hørtes ut som det var lagt en plan fra start at det ville skje. Blir spennende å se hva som skjer der. Per nå er faktisk CBD mer ulovlig enn HHC.

Rent konkret hvilke av produktene deres er overpriset? Importerer du selve CBD varene så tjener de ikke store greiene, her tror jeg det er leverandøren som feks golden buds som tjener en del. HHC Core møkka kan du få gratis av meg riktig nok, og Core tror jeg er deres eget merke. Og vaporizers etc har jeg sett mye varierte priser på, mye bra(faktisk) og en del klø seg i hue dyrt av. HHC-O og THC-P er svindyrt uansett faen hvor i verden du beveger deg(med mindre du kjøper bulk seff). De gjør hvertfall ikke som shady, halabi og selger kina glass til USA-glass priser

Men 299 for 2g CBD buds som er seriøst noe av det bedre jeg har smakt, eller 279 for 1g med konsentrater fult av CBG/CBN, det synes jeg er innafor.
Sist endret av skrpappa; 12. september 2023 kl. 19:58.