View Single Post
Sitat av svingom Vis innlegg
Noen som har teorier på hvor Anne-Elisabeth Hagen er?

https://www.tu.no/artikler/slik-bygg...-kroner/446773

Jeg har selv hørt teorien om at hun ligger under snø og syntes dette i seg selv høres genialt ut med sine 40.000kvm. Arbeidet var så omfattende at de startet i alle ender, topp-/bunn og midtre del. Løsmasser, leire og fjell har blitt fjernet, samt etterfylt med kult. 15meter dype fundamenter under bakken osv osv.
Byggefasen startet i november 2017 og byggefasen nærmet seg slutten to år etterpå, altså 2019
Anne-Elisabeth Hagen forsvant 31.oktober 2018.

Hvis Anne-Elisabeth Hagen ligger under snø så har politiet omtrent en umulig oppgave, både på økonomisiden og arbeid. All ære til politiet hvis de klarer å løse denne saken.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det nødvendigvis ligger noe ekstraordinært eller spektakulært i hvor liket er, det er en avsporing. Det kan være hvor som helst.

Det som derimot er interessant er at nettet for lengst har snøret seg sammen. TH var på ingen måte var uten kriminelle forbindelser i lokalmiljøet sånn det har vært fremsatt. Jeg har postet et hint om dette noen få innlegg tilbake som er veldig lett å kunne bekrefte ut i fra det vi allerede vet. Andre forbindelser og forbindelsene videre herfra er mange og interessante men blir en egen avhandling med mange "hypoteser" som krever litt innsyn og kjennskap til saken og de siktede for å kunne forstå. Det er jo ikke uten grunnlag at det fortsatt er fire siktede i saken og flere av disse henger sammen med disse forbindelsene.

For de som er interessert vil jeg anbefale tråden på flashback. Lang, nesten fascinerende hvor desperat noen få forsvarer TH.