View Single Post
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Sierra 1? Hva mener du med det?

Jeg syns det er veldig merkelig at det ikke ble klassifisert som drap med en gang. Det pleier ikke å være vanskelig å se at en person er skutt. Men det kan ha vært en type kaliber og kule som gjør at den ikke gikk helt igjennom kroppen, og bare ga et lite inngangssår, uten utgangssår. Det er også mulig at de fucked opp hele åstedet når det ikke ble klassifisert som drap med en gang, det vet jeg ikke. Det kan også ha regnet mellom drapet og at han ble funnet/etterforskningen startet, som sikkert gjør det mye verre. Uansett merkelig å bare kalle det et "mistenkelig dødsfall" når noen med så mye trusler mot seg, blir funnet død i bilen sin. For hver dag som går, finner jeg det mer og mer utrolig at ingen er arrestert.
Vis hele sitatet...
Sniper/rifle på avstand


Men bare fordi ett menneske er skutt, betyr ikke at noen andre har gjort det. Det tar forøvrig litt tid og få oversikt og håndfaste bevis. Husker noen en sak i norge hvor en jente ble meldt savnet. Tror hu ble funnet død og da søkte politiet tilgang til facebook konto etc. men de måtte igjennom retten i California for å få utlevert passordet. Det må foreligge vedtak fra en rettskjennelse. Datatrafikk fra norske operatører er jeg dog litt usikker på