View Single Post
Folie à deux
477
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Fordi du klikka i denne tråden: https://freak.no/forum/showthread.ph...11#post3836911

En mod kalte deg psykotisk og sletta innleggene dine og 5 min etter kunne man ikke sende PM til deg. Og så manisk du var på skrivinga så er det et safe bet å si at du ble banna når du sluttet å skrive midt i en rant.

Det andre du skriver der gir ikke mening. Som vanlig.
Vis hele sitatet...
Hva ønsket du å skrive i en PM til meg? At en rant skulle ende i en han er rart, da 90% av dette forumet gjør dette gjentatte ganger i løpet av et døgn. Send meg da en PM som du ikke fikk gjort fordi jeg angivelig var banned, jeg er genuint interessert

Sitat av Quakecry Vis innlegg
For en motbydelig holdning. Håper virkelig du troller.
Vis hele sitatet...
På ingen måte, du må tolerere at andre ser topic på en annen måte enn du gjør. Du gjør deg selv tjenesten at andre mener noe annet, og ser det fra et annet perspektiv.

Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Er du sjuk i huet?
Vis hele sitatet...
Nei det er jeg ikke, ordlegg deg på en annen måte. Hadde jeg vært sykt i hodet så ville realismen vært tydelig demonstrert så dette er en tanke eller mening vært lang, langt mer skitten indet jeg beskriver

Sitat av herognå Vis innlegg
hei igjen noguhso på det felles "freakforum"
-
her skal man kunne diskutere mange kontroversielle tema
og anerkjenne hverandres egne grunner for å være her
men du skjønner at det er lett å feiltolke/misforstå din
deltagelse i denne tråden, selv om noen skjønner at du
setter ting på spissen for også utfordre flat konsensus
- ingen seier og komplekse, kompliserte greiernher å der

en til Nirvana låt siden tråden allerede er avledet
-
https://www.youtube.com/watch?v=z9LiPuVRyU8
Come As You Are (Live On MTV Unplugged, 1993 / Unedited)
-
Skjerp dere ellers blir det Beatles og "come together" neste :- )
Vis hele sitatet...
Nei jeg ser hva du mener. Jeg er ikke pedofil, men jeg har ingenting mot dem. Jeg er nøytral og bryr meg ikke. Vær pedofil ødelegg barn og voldta for meg min mening, jeg veksler om dem. Jeg hater barn,
Sist endret av noguhso; 27. august 2023 kl. 02:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.