Tråd: Ibogain
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Syns dette med mikrodosering er interessant. Om jeg kunne hatt noe igjen for å mikrodosere så betaler jeg gladelig 7-8000 kr til ibogaworld og bestiller. Er det noen fler her som har erfaringer med mikrodosering av ibogain og kan fortelle noe om det? Er man bare hjemmeværende mens man mikrodoserer? Kan man risikere at det kan bli like ubehagelig og skremmende som ved en «full dose»?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har masse erfaring, fra mikrodosering til full dose til monsterdose.

Mikrodosering vil vare like lenge som en full dose. Om man tar veldig lite, vil man kjenne lite, men du bør ikke kjøre bil eller gjøre andre "farlige" ting, da iboga har en tendens til å gi deg følelsen av at ting ikke er "ekte", så jeg kjørte på en søppelkasse, selv om jeg så den, da jeg mikrodoserte (kjente ingenting).

Du vil føle deg rolig/tiden vil gå saktere på mikrodosering. Start med veldig små doser og prøv deg frem. Du vil IKKE få noe "skumle" opplevelser når dosene er små, og du vil ikke få problemer med å gå, som på store doser. Du vil heller ikke kaste opp eller se ting. Du vil bare være roligere/mindre angst generelt. Det kan gi noe ubehag ved mikrodosering, spesielt over tid, i forhold til at iboga er dissosierende, som Ketamin, men generelt er det bare behagelig.

Andre mennesker, spesielt de nærmest deg, kan merke at du er "annerledes" så det bør nok ikke tas - i alle fall ikke mye - om du har familie å ta hensyn til. Spesielt barn er sensitive til foreldre som blir annerledes.

Du kan jobbe og gå ut og være sosial, men begynn med VELDIG små doser. For meg er 1 kapsel av 10% ibogain MER enn nok. Jeg tok 33 kapsler da jeg hadde første iboga-behandling, så 1 kapsel er lite, men iboga er ikke til å kimse av.