View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg tipper du venter 30 dager på å kjøre bil etter du har drukket? Metabolittene til alkohol er ganske lenge i kroppen etter man har drukket.

Også vil jeg at du forteller meg hvor mange hus du kan bygge med en veske, et balltre og en sofa. Fordi det er akkurat like tilbakestående sammenlikningen er mellom alkoholrus og hasjrus.

Siden jeg er en erfaren røyker selv så kan jeg fortelle deg at man er ganske edru 4-6 timer etter en joint. Metabolittene til hasjen fester seg i fettvevet og blir der ganske lenge. Men metabolittene gir deg ingen rus.

Følte det var et behov for å oppklare. Må være kjedelig hvis livet ditt er styrt av følelser som ikke har rot i virkeligheten.



Fair point. Vi kan reglene. Det TS prøver å få fram er at reglene per idag er ganske tilbakestående.



Til TS; er du en såpass kjenning av politiet at de tar fram spyttprøven idet de sier hei? Jeg er bare nysjerrig fordi jeg har snart kjørt i 15 år og jeg har aldri måtte gjort noe mer enn å blåse i et alkometer.
Vis hele sitatet...
Også er det greit å påpeke at sporingsstoffet er et stoff som kroppen produserer selv.

https://www.royalqueenseeds.com/blog...n-for-it-n1081