View Single Post
Mistet selv førerkort i 2019 for 'spor av thc' som dem regnet om til 0.5 promille. Retten sa 1.5 år og ny oppkjøring, men politiet mener vist at "samfunnet har det bedre uten meg", og å det tilbake har vært umulig. Jeg har spurt om hjelp fordi jeg ble svært dårlig av alt som skjedde, og har hatt flere selvmordsforsøk. Jeg får ingen hjelp for det, men det blir brukt imot meg. "Jeg har jo prøvd ta livet av meg, da er jeg alt for ustabil være på veien, jeg må bare finne meg i at jeg aldri skal kjøre bil igjen"... Har siden prøvd med ny lege, som sier at det skal ganske mye til for at jeg er for psykisk syk kjøre bil, men siden det var spor av cannabis vil dem at jeg skal pisse i 5 år, og er det noen gang spor, ja da kan jeg jo ikke kjøre bil.. Jeg har da i praksis mistet førerkort permanent, og jeg sitter fast i en liten by hvor det er elendig offentlig transport, og har derfor bare satt isolert alene siden da. Føler selv at det ikke finnes noen muligheter, og alt jeg kan håpe på er at loven vil endres en gang.... Hadde jeg kjørt drita full hadde jeg jo hatt lappen tilbake for lenge siden...