View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jonny1310 Vis innlegg
Hvis dere ikke har brukt alle tre, noe jeg har i mange år så dårlig folkeskikk, teit og nedlatene og svare som enkelte her når dere ikke vet forskjell nonstop og p-piller!

1. Sobrilen 10, 15 og 25mg blir jeg veldig avslappet i kroppen og det gir en behaglig rus/ro i kroppen, de varer lengst siden det er stoffet Oxazepam som roer ned kroppen og det vi har mellom øra.

2. Vival 5mg gir samme ro og gir meg en varm følelse og ro i sjela men ikke like lenge, men jo fler jo bedre men ikke over 5-6 på meg har testa 10x det.

3. Stesolid 10mg er min favoritt den funker best på sjelefreden hos meg. De får man kun i 5mg i Norge men i utgangspunktet er det ikke noe super forskjell.

Terningkast:

Sobril: gir jeg 4 (men nå har jeg brukt disse lengst)

Vival: kaster jeg en 5, men hold deg til 5 om gangen, tar du fler har det ikke noe mer effekt bare mindre igjen i glasset.

Valium: Får en 4,5 av 6. Liten forskjell i prinsippet, men det er hva du skal bruke de til som teller for meg jaffal.


25 sob 5x5stk i løpet av dagen, en joint og en pils eller det du klarer. OBS IKKE bland med Vodka e.l = Glattcelle for du gjør alt huet husker at er ULOVLIG uten spriten.

3x5 vival eller valium, Morrotobakk og litt pils = kose seg i sola eller på soffaen og høre på Herreløse eller noe nesten like bra musikk (finnes ikke)

Uansett, KOS DEG!!! Håper dette var et tilfredstillende svar eller`s pm meg så kan jeg dele erfaringer på det meste unntatt heroin som er SØPPEL.
Vis hele sitatet...
Halla, Jonny. Før du fremstår så eplekjekk og påpeker andres manglende kunnskap, kan jeg informere deg om at Sobril er det benzodiazepinet som varer kortest. Det er noe alle vet.
God sommer!