View Single Post
Vet faktisk ikke hvorfor jeg er så opphengt når sånne ting skjer. Går på repeat 24/7 i hodet mitt i flere dager. Har alltid hatt det problemet.


Men jeg skulle ønske jeg kunne være mer som mine andre venner hvor noe sånt skjer så går dagen videre. Mens så går jeg rundt med hevn fantasier så er et problem jeg må jobbe med
Vis hele sitatet...
Kanskje dette er noe du bør snakke med fagfolk om? Det du beskriver er neppe helt normalt. Og det må være ganske så slitsomt å ha det på den måten. Både det at du blir så opphengt i at du taper ansikt, ende dette skjedde i Sverige, rundt mennesker du neppe ser igjen. Og at du får tanker om hevn og såpass plass tar det at du faktisk skriver et innlegg om dine hevntanker. Tror dette er noe du bør ta en runde på hos fagfolk. For det kan ligge noe problematisk under overflaten som du kanskje til nå har klart å ha nogenlunde kontroll over, men kanskje en dag så mister du den kontrollen og hva skjer da? Worst case ender du opp som drapsmann, eller kvester noen for livet.

Vi er slik vi er alle sammen. Men vi kan alle ta grep for å bli bedre. Du har fått mye feedback, og du ser at folk flest tenker at måten du reagerer på ikke er ok. Så nå er det litt opp til deg om du bare lar verden gå sin skjeve gang eller om du tar tak i dette og kontakter fagfolk.