View Single Post
Sitat av tarlase Vis innlegg
jeg ligger nå på sofaen hos en kompis etter en lang natt med «evlanse rus». kompisen min har adhd, så jeg fikk forsyne meg av pillene hans. i ettertid innser jeg at jeg kanskje knarket på feil vis.

jeg er 16 år, 180 ish og veier 85kg. har aldri ruset meg på noe annet enn tobakk, alkohol og jesus før. jeg snuser epok 21 daglig og jeg bare elsker kicket. jeg fester også med relativt stort alkoholinntak så å si hver helg, så jeg tror jeg har en smule peiling på hvordan rus kan føles, til tross for alderen min.

jeg tok en 20mg pille klokken 2200 ish og hadde egt bare spist forsvarlige mengder snacks den dagen. ventet i spenning, men kjente bare svak "snusrus". jeg ventet en times tid før jeg tok en til. deretter ventet jeg 30 min og tok enda en til. jeg begynte å kjenne en rus tilsvarende de første trekkene av en sigg etter en uke uten, bare at denne var konstant. jeg ble gira og fikk rus på tann. etter en lang halvtime tok jeg en 30mg pille, ventet enda en halvtime før jeg tok en til 30mg. jeg begynte å snakke i ett sett, stilte haugevis med spørsmål og kom med en rekke «trippie thoughts». jeg kom rett og slett i slaget.

etter å ha knasket til sammen 120mg evlanse, tok jeg en shot bacardi og kicket slo hardere. jeg fortsatte kvelden videre med et alkoholinntak noe snillere enn det jeg vanligvis er vant til. med både jägershots, øl og dram, der jeg spica opp med både analoge/elektriske sigaretter og snus i ny og ne.

jeg har en hypotese om at opplevelsen ville vært mye bedre hvis jeg tok mange piller på en gang i stedet for i «etappevis». dette var som sagt første gangen, så jeg var redd for å miste kontrollen. (jeg håper skildringene av kvelden og reaksjonene mine kommer til nytte under avgjørelsene av mine kommende spørsmål)

jeg har en eske paralgin forte liggende hjemme (usikker mengde mg av de ulike stoffene, men det er ikke rumpepiller). jeg har lest meg opp litt og funnet ut at det er en del delte meninger om PF. noen mener det er waste, mens andre har vært i ekstase. jeg har forstått det slik at du bør fjerne no «paragreier» for å ikke skade leveren, andre mener det ikke trengs. disse konklusjonene er dratt ut ifra hvor regelmessig du har tenkt å stappe dopet i kroppen din, og leveren sin toleranse for paracetamol(?), slik jeg forsto det. jeg har tenkt å prøve det, og så se hvordan det går også gjøre meg opp en ny mening. har absolutt ingen intensjoner om å bli junkie. er bare fysen på digg rus.

jeg er veldig usikker på hvor stor dose (i antall piller eller mg) jeg burde ta første gangen. kan jeg blande dopet med noe som forsterker rusen (ephoria følelsen(hvis det er oppnåelig med pf)) eller noe som minsker muligheten for problemer under rusen? jeg har hørt noe om appelsin juice eller noe sure greier, om det gjaldt evlanse veit i ikkje.

jeg har forstått det slik at når (husker ikke hva det heter)-prosessen er ferdig og du kan endelig gå løs på heksebrygget og knarke deg, så smaker det pikk… så hva om jeg blander PF-væsken med sprite og vodka i forsvarlige forhold (kanskje krydre med litt saft) og så sippe på shaken til no lil tjay? blir det en opplevelse jeg overlever og setter positive spor i meg tro?��


mange takk på forhånd for hjelpsomme og lærerike svar❤️ denne teksten tok meg sikkert en drøy time å koke ihop, i bakruset tilstand, så jeg setter veldig stor pris på all slags veiledning, om det er no kritikk på skildringene eller nyttig info om knark, ja takk. og så omforladels for mangel på stor bokstav

peace
Vis hele sitatet...
Var som Deg en gang, og vokste opp i miljøet, så var lett å få tak i, få råd osv. det som tok et halvt Liv, var å komme meg tilbake der Du er nå. Desverre vil du ikke høre på dette. Men husk En ting jeg fikk Beskjed om av Veteranene! De passet litt på meg:
Bruk det, men Ikke Misbruk det.

Lever du etter Dette, så går det seg til. Og bare Du vet hva Misbruk for Deg, det er når samvittigheten til Deg selv, snakker til deg. Lykke til.