Tråd: Catcha?
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
En gang i fylla så grisebomba jeg en svær vegg, så helt til slutt ser jeg at det er to kamera rett over huet mitt.
Neste dag så dro jeg ned å malte hele veggen med rulle, men det viste jo fortsatt veldig godt. Ble aldri tatt for det. Det der må være den mest komiske episoden å tenke tilbake på, men det er mye lættis greier jeg ikke husker også.

Har hatt hundrevis av close calls opp igjennom, og signaturen jeg brukte i 10-15 år fant politiet under en razzia. Plutselig så spør han meg om det er jeg som har malt på blablabla, jeg nekter selvfølgelig. Men til slutt ble jeg tatt for to tilfeller.
På grunn av narkotika og pengebeslaget dem gjorde så ble Jeg dømt til nesten to års fengsel, jeg aner ikke hvor mye selve graffitien utgjorde på straffeutmålingen, men jeg er veldig glad for at jeg kun ble dømt til to tilfeller.

Jeg ble lurt i avhøret. Vanskelig å forklare, men dem tok opp spørsmål om ene tilfellet med graff, akkurat når jeg holdte på med en innviklet løgn om ett narkotikabeslag, så det fikk meg til å innrømme det forholdet, slik at jeg skulle virke litt mer troverdig, og for å få dem til å legge den ballen død. Tror jeg kom godt utav akkurat det der.

Mange år siden dette nå. Jeg sliter fortsatt med å finne en ny signatur, det er nesten helt umulig, så det har blitt veldig lite graffiti. Veldig lite kriminalitet i det hele tatt. Anser meg seg som en svært lovlydig kar :P