View Single Post
Sitat av Rosander Vis innlegg
Det er morsomt at du og Jerna tror det er dere som skal definere hva andre bør mene eller hva andre skjønner eller ikke.

Er det virkelig det nivået vi legger oss på? At man ikke kan være uenig i enkeltpunkter uten å bli fortalt hva man skal mene eller ikke?

Sånn sirkelrunking som skjer her er ikke godt for noe som helst.
Vis hele sitatet...

Jeg definerer ikke hva du eller andre mener. Det er en uting at du sier det og jeg ønsker meg at du fremhever de punktene du mener jeg gjør det du sier.

Jeg sier min mening. Du sier din mening.

Får mer inntrykk av at det er du som forsøker å styre debatten med å føre 'munnkurv' på meg og han andre du nevnte med å uttrykke deg slik du gjør.


Sirkelrunking sier du. Jeg og han andre er enig i ting uten at det er noen sirkelrunking.

Det som er sakens kjerne her er jo overgrep og forsøk på sletting av spor etter det pluss pluss.

Nok en gang: det er greit at du er uenig og at du syns det er Sirkelrunking her. Da syns jeg at du kan etterstreve å løfte opp poenget ditt da.

Sier du Sirkelrunking i alle sammenhenger 2 invidid+ er enig om noe?


Jeg lurer ærlig talt på hvor i all verden du plukka opp at 'du ikke får mene noe annet'.

Du har misforstått meg.

Når du er så rask til å 'shut down' argument og diskusjon med slike argument du selv bruker så får du argumentere for det også da.

Og det at du ikke kjenner bakgrunnen til folk er jo en ærlig sak det. Det sier ingenting om 'hva du har lov å mene blabla'
Sist endret av Jerna; 1. mai 2023 kl. 15:31.