View Single Post
Sitat av yomomma Vis innlegg
Du leker med livet når du prøver heroin UANSETT, jeg går på subutex fra lar, jeg angrer på at jeg begynte i lar fordi jeg ikke var daglig bruker, har uansett ikke sprukket på heroin siden da, men uansett jeg angrer. Barnevernet på døra med en gang det blir barn i bildet, kjempe morro.

Alternativet er å slutte med subutex, det tar vel 2 mnd så er jeg frisk.
Vis hele sitatet...
Hvis du er stabil i LAR og ikke har hundre positive prøver på alt mulig annet så er det vel ikke så ille at barnevernet sparker inn døra uten at det ligger mer bak?

Vi hadde jo saken med Hege Grostad som ble henta av politiet og tvunget til urinprøve fordi hun var gravid. Det var politiet selv eller NNPF folk som hadde tipsa om ting hun hadde ytret i offentligheten om ruspolitikk, så barnevernet tvang henne med politiet som verktøy. Stygg sak, men hun fikk vel ihvertfall en unnskyldning fra noen. Ikke at det hjelper stort.

Poenget er at hun hadde en del profil fra før av. Så hvis du ikke er kjent som junkie eller noe annet hos politiet eller LAR osv så er det vel litt bedre tider nå og det går sakte men sikkert rette veien.

Dette sier jeg som også er pasient i LAR Oslo, og har fra min behandler og flere andre der blitt fortalt at det brukes skjønn.

Men man veit jo aldri hva den nisseregjeringen her og maktapparatet politiet kan finne på da