View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvorfor har du så stort ønske om å ruse deg? Og å ruse deg på dritt? Adhd piller gir samme virkning som amfetamin og inneholder deler av samme kjemikaliene (metylfenidat) og sentralstimulerende midler som dette fucker opp liv værre enn heroin. På de som har adhd reagerer hjernen anderledes enn i en frisk hjerne uten adhd bare så det er sagt jeg mener ikke de med adhd skal slutte på medisinen men at folk uten adhd burde holde seg langt unna.
Du er 16 år og eksperimenterer allerede med sentralstimulerende stoffer som hører til den kategorien det kommer mest avhengighet og flest rusutløste psykoser av. DET vil du ikke ha! For noen er det ingen vei tilbake fra psykosen og for altfor mange er det ingen vei tilbake når de først har blitt avhengig av sentralstimulerende stoffer som amfetamin og kokain. Du begynner kanskje med elvanse men hjernen blir så fort avhengig av den kjemiske reaksjonen at den craver noe sterkere.
Når jeg satt i fengsel var det vanlig at folk solgte adhd pillene sine til speedfreaks og det var ikke få som havna i psykose av det..slipper du unna det så er du dømt til å utvikle depresjon og miste mening med livet og gnist av å ta sånne stoffer..De fucker opp hjernens naturlige produksjon av lykkestoffer og livet føles meningsløst ut uten rusen som gir dopamin boost. bare drit i det. Rusen er ikke veldig fet engang

Paralgin forte er også bare tull. Minimalt med rus for stor betaling helsemessig

En del av meg vil filleriste deg og vekke deg fordi jeg veit hvor kort veien er fra å være nysgjerrig uskyldig tenåring til å totalt fucke opp psyken og livet ditt. Man trenger ikke bli junkie for å gjøre det, det holder i massevis å fucke til skolen fordi man syns man er for kul og å bruke bort pengene sine på rus og festing og piss mens andre sparer og fr kjøpt leilighet og bil, etablerer seg med dame og unger i riktig alder mens du henger 15 år bak når du er 30 og fortsatt ikke har en dritt på stell fordi du ikke tok livet seriøst. Man skjønner ikke alvoret på det uskyldige tullet før det er for sent

Men jeg skal være grei å ikke filleriste deg. Vil du ruse deg så drikk rusbrus på fest som hos mange gir en mye mer happy rus enn sprit og øl. Så spar penger og reis en helg til København til sommern eller neste år med kompisene dine og kjøp noe god weed i Christiania.
Du får tak i weed her til lands også, men bare ikke begynn å kjøp fast og prøv å unngå hasj for med de høye thc nivåene i gatehasj i dag så kan du få en kjip opplevelse. Å røyke hasj eller weed ofte i din alder under 25 år bremser hjernens utvikling og da er vi tilbake på det der med at når andre har bra betalt jobb og leilighet så henger du ti år bak dem og syns livet suger.

For all del lev ut ungdomstida di men ta vare på hjernen din, for den får du bare en av som skal holde livet ut