View Single Post
Sitat av Båtbåtbåt Vis innlegg
Jeg bryr meg ikke, bare spør i forhold til den diskusjonen her inne

Har en kamerat som het Jonas før, men som nå heter Jeanette, men jeg kaller han fortsatt Jonas og han syns det er kult, for da er han den samme i mine øyne som han alltid har vært
Vis hele sitatet...
Du spør særdeles aggressivt, som om du tar deg personlig nær av saken, så jeg lurer bare.

Så, du bryr deg ikke om hva folk identifiserer seg som, men du må lage sak ut av at noen kaller deg navn, sikkert kanskje som en forsvarsmekanisme for du skal bry deg om hva de identifiserer seg som?

Synes det er litt smålig av deg. Du snakker om folk som skal bli nektet å leve livene sine i den identiteten de selv har definert/følt seg hele livet sitt, og her skal du trampe inn å bry deg om noe som ikke påvirker deg en trøddel.

Det siste du forteller er, vel ganske absurd. På hvilken måte er dette ene kompisforholdet du har noe relevant med diskusjonen?
Siden kompisen din aksepterer det skal alle som er trans bare drite I identiteten sin og la ting seile som før?

Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Hva med idrett? Er det greit at tidligere menn knuser rekorder i kvinneklassen?
Er å nekte en trans-kvinne deltakelse i kvinne-NM tranfobisk?
Vis hele sitatet...
Sitat av Båtbåtbåt Vis innlegg
Wooooooke!!!!

Bare se på hu "dama" som vinner alt i svømming for tiden, har pikk men har hatt såpass lave testo verdier i 2år at han nå kan konkurrere i dame klassen. Slår alt av rekorder

Sånn går det, når man lar følelser styre istedenfor logikk og beviser
Vis hele sitatet...
Sukk.. transkvinner får ikke konkurrere i kvinneklasser, men dere har jo allerede bestemt dere: ironien er at det er dere som lar følelsene styre her og sluker løgner og feilrepresentering av saker, igjen og igjen.
Dere liker å holde stormen i vannglasset i gang.
Sist endret av Expialidocious; 5. april 2023 kl. 16:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.