View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av danielolsen843 Vis innlegg
Takk for et veldig godt svar.

Det andre bildet i samme post er litt, ja spesielt: Helt ærlig så oser det incel/voldtekstfantasi greier over det, en ekkelt følelse om at personen som skapte det burde holdes unna kvinner og helst kanskje unna folk generelt.

Oi, da dropper jeg den. Takk for advarselen før jeg viser den til venner.
Vis hele sitatet...
Altså, det finnes klart folk som liker den type ting. Om det er noe penger å hente er det kanskje værre med. Hele bdsm/lenket dame og seksuelt lite kledd har vært temaet på mange plakater siden 60 tallet. Ofte noe man fant på ett eller annet gutterom, men jeg har inntrykk av at det ikke er like vanlig å dekke veggene sine med plakater lengre?

Sitat av danielolsen843 Vis innlegg
Det er et forsøk på humor. Årsaken til at jeg har valgt buddhisme er at det er i kontrast til erotikk, slik du påpeker. Du har helt rett i at bildene har artifacts i seg og jeg har heller ikke brukt noe særlig tid. Er sykmeldt i en måned og forsøker å ta dette opp som en liten hobby. Har ikke noe erfaring med design.
Vis hele sitatet...
Da må jeg være ærlig; jeg synes ikke det var særlig morsomt: Mest fordi at humor bør slå hardt, og det blir vanskelig når det ikke forekommer en særlig konflikt mellom de to konseptene: Buddhisme og Sex.
Som jeg skrev tidligere så jeg ikke linken mellom Buddhisme og sex og lurte på om du missforsto noe og blandet med kama sutra etc..
Det som gjør det morro er om konflikten er stor, noe skikkelig håndfast, en forening av to motsetninger.
Det hadde vært humoristisk om Buddhisme kjent som en veldig pietistisk religion som slo hardt ned på sex, slik som katolisme. Det er jo nettopp derfor det er så mange vitser om prester og nonner med seksuelle tema.

Det er ikke nok sjokkfaktor i konseptet, man kan til og med slik jeg gjorde: missforstå det helt og tro det er noe legitimt opplegg med buddhisme og sex som tema. Det er absolutt ikke innlysende at det er humor som ligger bak.
Sist endret av Dodecha; 11. januar 2023 kl. 18:37.