Tråd: Open AI
View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Hei.
Er sykt imponert over hvor mye hjelp man kan få til f.eks programering. Chatroboten mestrer de fleste språk og kan også bes lage python code for å kjøre i blender.
Vis hele sitatet...
Dette økte interessen min, har du noen eksempler her? Jeg er egentlig ikke så gira på å gi telefonnummeret mitt til tilfeldige firmaer på internett og endte med å avbryte registreringen.

Jeg sikter altså til om du har eksempler på hva du ba OpenAI gjøre og python koden som er kompatibel med blender.

Sitat av emenasalism Vis innlegg
Poenget mitt; er det hensiktsmessig å kløne til språket når hvertfall jeg må lete/gjette meg til hva ordet betyr.
Det må være rom for å ta imot som administrator når resten av det du skriver er 99% veldig bra og forståelig.
Og nei det står ikke på ordbok uib no som linker deg til ordbokene no.

(Med nynorsk mener jeg engelsk. )
Vis hele sitatet...
Jeg tror du mener berike, å kløne til språket vil være en mer egnet beskrivelse på hva en del andre brukere gjør her når de forkorter ord, skriver dialekt og i flere tilfeller bare skriver enkeltbokstaver.

Argumentet ditt blir ganske tafatt når det tar et par sekunder å søke etter ordet man ikke forstår, vi har verdens største oppslagsverk ved fingertuppene våre.
Jeg synes det å klage over at man ikke skjønner et ord, i gitte situasjon, er direkte latterlig.