View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det som er enda morsommere er at Trump, i enda en rabiat utblåsning, virker å tro at disse avsløringene om at Twitter har vært venstreorientert er en gyldig grunn til å kaste ut deler av den Amerikanske grunnloven og innsette han som president igjen.x
Nå er dette almennkunnskap, men trenger å nevnes så ofte som mulig: partiet som manipulerer stemmer, hyler om stemmemanipulasjon, og vil kaste ut grunnloven. De er kvart på fascisme..x
Jeg gleder meg til det amerikanske rettsystemet setter i gang mot ham.x
Det er absurde tider vi lever i.x
https://www.axios.com/2022/12/03/tru...d-constitution
Vis hele sitatet...
Hvorfor fortsette å harpe over den endeløse kritikken mot Trump når det nå faktisk har kommet frem at demokratene manipulerte valget? Kritikken mot Trump slår jo rett tilbake på venstresiden her, så jeg synes nesten innlegget ditt ble litt absurd Det var jo ikke de store marginene som var utslagsgivende i favør Biden under valget, og når 16% av de som stemte Biden ikke ville ha gjort det om de var klar over situasjonen, så var det jo faktisk dette som gjorde at det var Biden som vant?

Ikke at jeg heier på Trump, men jeg blir litt oppgitt... det er i alle fall ikke vanskelig å se hvorfor det blir konflikt når begge sider kaster stein fra hvert sitt glasshus