View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kommer an på hvem du møter på DPS, noen tåler en sprekk mens andre kommer til å kreve at du er rusfri i en gitt periode før du kan begynne på medisiner. Det siste er kanskje mest vanlig, vet man kan komme unna lettere om det hadde vært lovlige medisiner du hadde fått av lege eller alkohol f. eks.
Vis hele sitatet...
Men jeg greide å holde meg unna rusen jeg hadde problem med, som var smertestillende. Jeg var bare utrolig impulsiv og tok det brettet jeg fikk tak i ut av desperasjon. Det har tross alt gått 9 måneder siden jeg sluttet og 6 måneder(!) siden jeg fikk diagnose. Hva skal jeg gjøre i 6 måneder? Leve i tortur?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kommer an på hvem du møter på DPS, noen tåler en sprekk mens andre kommer til å kreve at du er rusfri i en gitt periode før du kan begynne på medisiner. Det siste er kanskje mest vanlig, vet man kan komme unna lettere om det hadde vært lovlige medisiner du hadde fått av lege eller alkohol f. eks.
Vis hele sitatet...
Sitat av Redhot Vis innlegg
Jeg hater å si det, men du vet at de krever rusfrihet i tre måneder. Når du da velger å ruse deg, vel viten om at det vil slå ut på prøver - hvorfor later du som om det kommer som et sjokk?
Vis hele sitatet...
Igjen, impulsive valg er nettopp noe av det jeg sliter med og vil ha hjelp med. Jeg kan ikke kontrollere mine impulser.
Sist endret av OmgZ0raz0; 9. november 2022 kl. 19:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.