View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av MangeRareTanker Vis innlegg
Takker for veldig omfattende svar! Jeg kan skjønne hvorfor folk sier man skal en trippsitter. Jeg håper egentlig å bearbeide meg selv og mine egne tanker og holdninger så godt det er mulig. Håper på å finne noe flein i høst (selv om jeg er lite obervant på sånn og i tillegg ikke helt har peiling hvor jeg skal begynne) og har noe LSD i kjøleskapet.

Når det kommer til 2C-B så var det mye visuelt ihvertfall. Hele verden beveget seg med musikken og ble til noe annet.


Har du noe kjennskap til det med den prikkingen, eller rene ekstase følelsen 2C-B ga meg? Er det vanlig for 2C-B, eller er det heller noe som kan komme med andre psykadelika også?

Hva med at cannabis "aktiverte" det? Jeg hadde nesten ingen effekt føre, men var jo i en annen verden for det som føltes som dagevis etterpå. På meg virket det ikke som jeg kom til å få den effekten uten, men kan jo hende at 4 timer fra første, og 2 timer fra andre pilla, ikke var nok for å gi sånne effekter uten?
Vis hele sitatet...
Ja, men jeg opplever det best på veldig lave doser, type 5-8mg. Får en form for kilen og prikkete følelse i kroppen. Alexander Shulgin (han som oppdaget 2CB) skal ha sagt at det er verdens beste sex drug noensinne, og det var faktisk dette det ble markedsført som for 30-40 år siden.

Det er en annen og mildere form for ekstase enn det man opplever på MDMA, men er mye mindre nedsider med 2CB etter trippingen også. 2CB jobber på serotonin reseptorene, akkuratt slik som sopp og MDMA gjør, så det er definitivt innenfor hva man kan forvente. Ut ifra det jeg selv har lest har folk på psykedelia veldig forskjellige opplevelser på de forskjellige stoffene, og 2CB er stoffet som virket til å ha flest delte meninger. Noen blir bare kvalme, noen opplevel mental ekstase, andre opplever at verden smelter fullstendig osv osv. Har nok noe med at folk doserer veldig forskjellig, og at dosene i pilleform ofte er veldig oppskrutt.

Glad på dine vegne TS, virker til at du får veldig god funk av 2CBen