View Single Post
Har nå fixa en masse forskjellige bugs - inkludert den du påpekte Adeith - (nå kan man ikke trykke mer enn en gang på space for å sende ballen oppover hvis man spiller på PC) og poeng over 21000 er fixa - som HappyCrappy fant. Fixa et par plasser man kunne sette seg fast også. Når det gjelder lag/forsinkelse på flipperne (og at ballen er litt rar/rykkete i bevegelsene vet jeg ikke hva jeg skal gjøre - funker greit på min relativt oppegående mobil (og pc) - men ser at det lagger på min brors gamle mob, så tror ikke jeg får gjort noe med det. (samme lag på en gammal laptop også faktisk) - Ellers har jeg lagt inn link til highscore/kommentar-lista - og at man må spille spillet til game over for å få opp link til å legge igjen score/kommentar.

Hvis noen har lyst til å teste den oppdaterte versjonen: https://helledussen.com/spill --> Kjartans Pinball
---revidert---
Kom på at hvis man har testa tidligere MÅ man oppdatere linken til /spill - det skal stå /spill/epinball og IKKE cpinball
Sist endret av Limbomusic; 18. august 2022 kl. 20:46. Grunn: Fordi jeg kom på noe.