View Single Post
Nå er det haugevis av singel-grupper på Fb der de fleste bor "her nede", og jeg skrev bare "vennskap først - alt etter dét blir en evt. bonus...."


Var slik jeg omsider klarte skaffe meg min egen krets her nede - og jeg kom fra bygda der jeg var vant til å bare gå på en uteplass - kjøpe en brus, før det så kom folk og begynte prate.

....og her nede var jeg USYNLIG

Ingen som spurte hvem jeg var i slekt med eller hvorfor jeg drakk brus - jeg kunne like gjerne ha vært en stumtjener.

Så dét var litt sårt - lenge....

Så prøvde jeg alle andre måter - og bare sa det rett ut til triveligste dama på en singeltur i regi av en gruppe


"Du..? Jeg sliter med å finne folk i byen - skjønner ikke om jeg er "for varm" eller søringene er kjølige.... uansett - kan jeg henge meg på deg en dag du skal ut ? Du virka så varm og inkluderende på turen liksom"

Det hører også med til historien at jeg vurderte - nesten, det sosiale hjørnet her på Freak også - men der har De langt mer "baller" enn meg TS

Uansett ; Jeg fikk meg en venninne av det "kleine" spørsmålet der, og vi er gode venner den dag idag - pluss at det ble starten på min lille krets.

Uansett ; lykke til ❤