View Single Post
BRAND ∞ STRONG
Sitat av stranger Vis innlegg
Smett inn en triggerwarning som sier noe a lá:
"Dette er et underholdningsprogram, hvor du risikerer å høre ting både med og uten rot i virkeligheten. Vær kritisk til informasjon
og metodikk før du eventuelt implementerer elementer i eget eller andres liv".
Vis hele sitatet...
Hvem skal bestemme hva som skal merkes med en advarsel da og etter hvilke kriterier?

Det er jo ikke sånn at innhold enten er tull/alvor eller fantasi/virkelighet. Innbiller meg at det vil være vanskelig å sette opp ett slikt
klassifiseringssystem og at "alle" i tillegg vil ha en mening om hva som bør merkes eller ikke.

Som et alternativ kunne man kanskje heller ha kjørt en universell variant ca hvert kvarter der det bare stod BRUK HODET!

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Vi har bare en klode….miljødetektiver må passe på, for fremtiden begynner nå. Vær på plass der det skjer med kart og kompass, og forstørrelsesglass

Si du er gammal uten å si du er gammal…..
Vis hele sitatet...
Ser ikke helt koblingen jeg, men hvis du tenkte det jeg skrev om å sette advarsler på meninger, tanker eller humor programmer
så mente jeg de ikke bokstavelig. Det var mer en kommentar om at alle de "krenkede" nok vil ha et ord med i laget hvis man
skulle lagd et slikt moralsk kompas.
Mest sannsynlig ville resten av befolkningen hatt noe å melde de også siden det da ikke ville dreid seg om en spesifikk ting,
som i tilfellet med Blackface, men om alt hver og en av oss misliker.

Det er et viktig prinsipp at folk skal få komme med meningen sine på en eller annen arena og det blir jo også stadig lettere
å nå ut til massene. Kanskje for lett.
Det holder at man har tryna på sykkel så får man førsteside oppslag i aviser med tankene sine om samferdsels.
Sist endret av vindaloo; 21. februar 2022 kl. 11:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.