View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, og takk for flere gode innspill.

Veldig takknemlig for innspill om privatlege; det skal jeg følge opp. ��

Akkurat hvorfor jeg får denne medisinen tenker jeg at er en privatsak. Spekulasjoner hvorvidt jeg behøver disse medisinene eller ikke er temmelig urelevant ift spørsmålet jeg lurte på.

Jeg får dessverre ikke tak i min fastlege før den 1.februar uten å oppsøke ham privat, så jeg lar saken ligge til da. Jeg kan klage inn legen, men det har neppe noe særlig for seg - hun har tross alt tilbydt meg seponering, så hun har vel sitt på det tørre. Jeg har nok med å holde hodet over vannet i to uker til, overskudd til å klage på en fastlege som neppe går igjennom har jeg ikke.

Conan; trist at du har opplevd å være en slik kasteball i systemet. Jeg ønsker for alt i verden å holde barnet mitt unna et slikt forløp, derfor vil jeg heller ikke risikere en bekymringsmelding. De fleste barnevernssaker blir ikke henlagt etter et hjemmebesøk, det er innhenting av opplysninger fra alle instanser rundt meg og barnet. Dette er en veldig inngripende og slitsom prosess som jeg har både utført og vært offer for, og vet derfor mye om hvor tilfeldig denne prosessen kan være.

#trådstarter
#trådstarter