View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Jeg vet ikke om noe å styre unna. Det er et jevnt og godt utvalg i armaturer og jeg har bare inntrykk av grei kvalitet.
Jeg har en sånn med diffuser og spot'er. Diffuser gir mer enn nok taklys i mitt tilfelle og så er det en bonus med at det er white ambient og farge. Jeg synes det ble virkelig gøy når jeg fikk flere fargede lyskilder i sammenehengende stue og spis. Ingen tilhenger av spot'er men kombinasjon sånn synes jeg er fint.

Til badet får du også armatur, mye bedre løsning spør du meg enn å begynne med Namron. Du får ei farget PH pære til prisen av en Namron dimmer... Og det er uten elektriker. Armatur kan du koble selv lovlig.
Vis hele sitatet...
Kunne sikkert byttet armatur på badet, men etter hva jeg har skjønt er det da krav om 2-pol hvis man skal ha utskiftbar pære på bad? Eller?


Enn så lenge har jeg bare byttet ut div pærer med hue, er elendig på lyssetting så klarer ikke se for meg hvor eller hvordan jeg skal plassere led striper og eventuelt nye lamper... Spesielt ledstriper syns jeg er vanskelig når det kommer til hvor man skal skjule ledninger og piss for at det skal se bra ut og ikke se ut som et jalla thaimassasjestudio