View Single Post
Sitat av oopspops Vis innlegg
yo drakk han sitt eget piss liksom?
Vis hele sitatet...
tygg litt på den


Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Jeg er en Legomann, i ett legoland.
Vis hele sitatet...
Syns du skriver bra, og det virker (desverre) som vi har litt til felles haha. Likte det bilde. Er det et kjent uttrykk, eller eget?

Sansen for sitatet under kommentaren din og, er litt det temaet jeg prøver å utforske med teksten.

Sitat av ElBuitre' Vis innlegg
Stripe å banan. Hmmm. Jeg har og hatt speesfa taster om å skrive bok å grublet endel på hvorledes det skulle gjøres. Likte lese greiene dine,men dette med banan og stripe blei for tynne og banalt. Bruk litt hjerne på å skrive bedre enn det der eksemplet for det blir sånn frieri til tynn ung mann som ikke sover eller spiser fortida ...nehj..føkk beklager for reva kommentar. God 'shitforbrain' i dag

Liker du lese kjenner du igjen god bokstav sammensetning når du ser den tenker jeg i vil også terapi selvbiografi skrive meg inn i biblioteket tenkte jeg For årevis siden men mista trua og selvtillit

Leser gjerne mere
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemelding. Var litt redd for at det skulle virke for bomsete, men tanken er å gjøre det mindre depressivt og mer surrealistisk med tiden. Det er i skogen ting skjer ; )
Sist endret av Ikkemathias; 30. oktober 2021 kl. 12:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.