View Single Post
Sitat av ThyArtIsMurder Vis innlegg
Så fett at du endelig er ferdig med prosjektet ditt! Hva skjer nå?
Vis hele sitatet...
Det lurer jeg og på

Hehe neida. Men det er jo nå prosjektet egentlig begynner. Har en plan, eller, mange planer, alt ettersom forløpets gang.

Mitt mål for livet er å aldri mer skrive kode etter 2021. Tenker som så at hvis jeg klarer å gjøre meg selv overflødig, så kan ikke dette feile

******

Var hos psykologen siste gang før sommerferien. Faen for et fantastisk menneske. Hun skjønner meg, virkelig, noe jeg merket ekstra godt i dag.

Fortalte henne litt om noen ting som har brydd meg, vi kom inn på litt bakgrunn, og for første gang så jeg henne genuint opprørt. Enda jeg fortalte det som bagatellene jeg alltid her blitt fortalt at det er.

Føltes akkurat som om jeg endelig fikk lov til å synes at ting gjør vondt. At det ikke alltid er fordi jeg har feilet og fortjener det at ting føles dumt.

Men nå sitte jeg og nesten begynner å grine i offentlighet. Så det var en spennende erfaring, men jeg synes ting fungerte best tidligere i dag.

Det er visst en greie, at man rundt tiårsalderen kan ende opp med å miste mye av evnen til å kjenne på tristhet - om det uansett ikke er godt for noe. Takk gud for det.

For en latterlig meningsløs svakhet.

Lurer på om mange behandler seg sykere enn de er gjennom sånne ‘gjennombrudd’? Flere jeg kjenner som tilsynelatende bare har dykket dypere og dypere i sin egen elendighet, typisk i behandling av en tidsavgrenset traume.

Det påstås å være nødvendig prosess, men jeg lurer jo på om noen dører holdes best lukket…

(Dette er bare uvitende refleksjoner, ikke et forsøk på å utfordre etablerte sannheter. Jeg tenker bare med tomlene)

Shit det kom ut mye mer emo enn jeg mente det. Herregud. Det var egentlig ment som en fuck you til alle som opplever meg som en utrettelig sutrefitte som drukner seg i selvmedlidenhet.

Men siden det gikk til helvete, kan jeg likehjerne foreslå at fuck me i steden. Egentlig ganske turn on mef psykolog. Eller så var det damene på bybanen, je er i alle fall trist av kåthet. Bedre enn kåt av tristhet?

(Shit. Jeg tror jeg nettopp fremstilte meg som helt ute, fordi det car så intenst ubehagelig å lese det jeg skrev. Sorry)
Sist endret av Tøffetom; 8. juli 2021 kl. 14:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.