View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Du vet ingenting om meg. Du kan gjerne tegne et bilde av meg i ditt hode. Men hvis du da går i motsatt side av spekteret av hvordan en steriotypisk mann er, så finner du noe i nærheten av hvordan jeg er.

Deg derimot, leste jeg som en åpen bok. Det virker som du har vært ekstremt uheldig med ditt datingliv og du bærer preg av dette. Det er jo synd.

Uansett. Problemstillingene dine er helt irrelevant for meg da jeg er gift og har barn. Ha en fin dag!


Edit. Forresten. Eneste grunnen til at jeg svarte deg var fordi jeg reagerte kraftig på at du kom med en "97% av alle kvinner er trakkasert". Jeg tror du lyver, men du kan gjerne motbevise meg med en link. Det virket som setningen bar preg av endel følelser.
Vis hele sitatet...
Dette er fra en studie i England: https://www.openaccessgovernment.org...the-uk/105940/

Usikker på om tilsvarende studie er gjort i Norge. Enten du vil tro på det eller ikke så opplever de aller fleste kvinner seksuell trakassering. Det inkluderer ikke voldtekt, men det er mange kvinner som opplever dette også. De fleste jenter blir utsatt for denne typen trakassering før de fyller 18 år. Før du legger skylden på at unge jenter ser voksne ut pga hvordan de sminker seg og kler seg, at de kler seg lettkledd og utfordrende osv: jenter som ikke kler seg eller sminker seg slik, blir også trakassert. Jeg har vært en av dem.

Dette er så klart vanskelig for menn å skjønne fordi menn flest eeelsker seksuell oppmerksomhet fra jenter og de mener at man bare skal se på det som et kompliment. Noen menn mener også at kvinner kun klager om de blir sjekket opp av en mann de syns er uattraktiv, og roper seksuell traksasering for det. Noen menn mener også at det ikke er voldtekt om mannen ligger med ei dame som er dritings og som ikke har gitt samtykke +++. Menn har mye meninger om ting de ikke vet noe om. Lurer på hva dere hadde sagt om en mann gjorde det samme mot dere. Da hadde dere kanskje forstått... Forbeholdt at dere er straight og ikke tenner på eller ønsker sex med menn.

Beklager den krasse tonen, men igjen, jeg har aldri møtt eller snakket med menn som har noen som helst forståelse på dette området. Aldri.. Det er nitrist syns jeg