View Single Post
Jeg er for så vidt helt enig. Oppegående boledebatt finnes desverre ikke. Selv på oppegående boleforum florèrer det av broscience. Det tror jeg kommer mye av hva slags personen som hoppe på boletoget.

Siden dere allerede er godt i gang med opprydding, er det også ønskelig at det blir strengere retningslinje for rus. Det vil jeg tro at dere allerede er klar over.

Sitat av Filkor Vis innlegg
Jeg har motsatt inntrykk. Det er overhodet ikke bare DrPerception som har stått for kvalitetsdelen. Superspurven (?) har også bidratt en god del, samt et par andre jeg ikke kommer på nå.
Vis hele sitatet...
Njae.. Jeg føler meg ikke så veldig god til å skrive på diskusjonsforum. Jeg ville kanskje klart å hjulpet nybegynnere, men de aller aller fleste ønsker quickfix for sommerkroppen, eller for å imponere jenter.

Det vil alltid være også "bolesesong" i den forstand at på vårparten kommer det fram mange 17 og 18 åringer som er fast bestemt på å hoppe på boletoget. Det blir veldig mye repiterende skriving fra "oss" som har middels+ med kunnskap.
Sist endret av Superspurv; 1. februar 2021 kl. 10:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.