View Single Post
Sitat av Cikey Vis innlegg
Takker! Det står vel ikke eksplisitt at det er kjeden som aktivt velger bort avtalen av økonomiske grunner, men det er nok en mulig sammenheng.

Selv om artikkelen er gammel viser den til at under 10 prosent av butikkene ikke fornyer avtalen. Det er altså ikke veldig mange, men likevel flere enn jeg hadde trodd.
Vis hele sitatet...
I denne saken er det nok bare Posten som har blitt spurt og det er klart at de vil vinkle det slik. Artikkelen er gammel.

Det er vel ikke så mange som tenker over det, men noen av kjedene var mer positive til post i butikk før enn det de er nå. Når en leketøysbutikk må ta samfunnsansvar så sier det litt. Hvis man sier at et kundeantall i en dagligvarebutikk er ca 1000 kunder pr dag(dette tallet er mitt anslag og er ikke nødvendigvis riktig), så er nok kundeantallet under halvparten i en leketøysbutikk. Posten vil jo også ha mest mulig kunder å selge sine tjenester til.

Dette sklir nok litt ut i fra spørsmålet til ts, men jeg har nå en gang jobbet som butikksjef i en butikk med post. Det ble en liten fest når avtalen var over