View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Kor har nokon sagt det?
Vis hele sitatet...
Ingen har sagt det direkte tror jeg, har blitt en god del svar her nå. Men det er jo det dere indirekte prøver å si her, når dere sier at det er min egen feil at jeg ble utnytta og frastjålet mine eiendeler samt store summer penger. I voldtektssaker er det liksom offeret sin feil at de ble overfalt? Ingen skal bli utnytta på noen som helst måte bare fordi dem har drukket seg dritings. Det er galskap.

Sitat av unknown099 Vis innlegg
Ingen har sagt det direkte tror jeg, har blitt en god del svar her nå. Men det er jo det dere indirekte prøver å si her, når dere sier at det er min egen feil at jeg ble utnytta og frastjålet mine eiendeler samt store summer penger. I voldtektssaker er det liksom offeret sin feil at de ble overfalt? Ingen skal bli utnytta på noen som helst måte bare fordi dem har drukket seg dritings. Det er galskap.
Vis hele sitatet...
Og det er jo søren meg mine penger, selvom jeg ga de 5 tusen, som jeg nesten ikke husker engang, så må jeg jo få noen form for erstatning for de 28 tusen som ble stjålet uten min tillatelse.. Det er jo mine penger, folk kan ikke bare ta min eiendom selvom jeg har vært full. Hvis folk kommer seg unna med sånt så kan jo hvem som helst bare gjøre hva enn de vil med fulle mennesker
Sist endret av unknown099; 6. desember 2020 kl. 16:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.