Tråd: Foreldrerett.
View Single Post
Man trenger ikke sitte med sprøyta i armen for å ha et rusproblem eller problem som er skadelig for barnet nei..

Her leser jeg rusavhengighet, psykose med barnet til stede, fortsettende rusbruk til tross for psykose som kan være livsfarlig for barnet, store psykiske problemer, påført barnet traumer ved at hun har måttet ringe 113 når hun har vært hos deg, og det er nok å ta av her.

Er man en forsvarlig forelder har man like rettigheter til samvær men du er ganske langt fra forsvarlig forelder sånn jeg leser det. Sånn sett har du flaks med at det bare er mora som har satt grenser og at ikke barnevernet er innblanda enda.. Ut fra det jeg leser så har du ikke tenkt til å slutte å ruse deg eller få psyken på rett kjøl mens barnevernet hadde satt deg på et strengt regime med pisseprøver, tilfeldig kontroll og oppmøte hos deg og ville fått medhold i retten på at du ikke skulle hatt samværsrett før du var rusfri.

Et par uker er ikke nok for å prøve å få det bedre psykisk eller slutte å ruse seg. Ta deg sammen!