View Single Post
Redpilled alfahann
391
Sitat av Nether Vis innlegg
Igjen med de underliggende mannssjåvinistiske konnotasjonene. For å sette meg selv i perspektiv er jeg også en mann med, om ikke et tresifret, så i alle fall nært et tresifret antall seksualpartnere. Jeg jobber i et høystatusyrke med godt over gjennomstittlig lønn. Jeg har også en samboer med nesten dobbelt av min inntekt, og i nærheten av like mange seksualpartnere som meg. Med andre ord trenger jeg ikke svelge preferansene mine for å få meg en partner.
Vis hele sitatet...
Det er jo flott for deg og jeg tviler ikke på at du er fornøyd med partneren din.
Sitat av Nether Vis innlegg
Det er ikke opp til menn å gi tillatelse for at kvinner skal kunne være promiskuøse. Det er enkelt og greit markedsteori, og som Pi er inne på handler det i stor grad om kulturell evolusjon.
Vis hele sitatet...
Når det at kvinner er promiskuøse har vesentlige negative effekter for samfunnet mennene lever i så vel som er det ikke så urimelig som du skal ha det til om menn mener noe om kvinners promiskuitet.

Sitat av Nether Vis innlegg
Kulturelt har menn dominert samfunnet i tusener av år, med konsekvensen at kvinner har vært nødt til å innfinne seg med urimelige forhold for å overleve - herunder urimelige krav til seksuell oppførsel.
Vis hele sitatet...
Hvor urimelig er det egentlig å ha moralske regler mot å ligge rundt når samfunnene du kritiserer var ekstremt fattige og en graviditet kunne påføre en familie eller en kvinne så store økonomiske byrder at både hun og barnet kunne risikere å sulte? P-piller og andre masseproduserte billige prevensjonsmidler er ett relativt nytt fenomen.

Sitat av Nether Vis innlegg
Et primeksempel er hele den høyreekstremistiske situasjon i USA nå der den hvite mann føler seg systemisk angrepet fordi de lenge undertrykte etniske gruppene begynner å få fotfeste i samfunnet.
Vis hele sitatet...
De er vel først og fremst redde for de etniske gruppene det er snakk om. Det hadde jeg også vært om det var en sjanse for at noen jeg var glad i måtte vokse opp i noen av de værste afro-amerikanske bydelene. Høyere drapsrater enn alle land i hele verden, inkludert land der bortimot 10% av befolkningen kan forvente å dø so følge av drap.

Rike menn med høystatusyrker som lever i ett av verdens rikeste og tryggeste land med ett nesten tresifret antall sexpartnere som tilsynelatende ikke kan skjønne hvordan andre mindre ressursterke menn kan være opptatt av sine egne interesser og ikke verden som helhet er nesten litt usympatisk.

Sitat av *pi Vis innlegg
Det er interessant at du antar å vite hva andre menns preferanser er.
Vis hele sitatet...
Det gjør jo til dels du også.
At menn foretrekker at partneren har ett lavere antall sexpartnere enn kvinner er universelt i alle kulturer det er forsket på.

Sitat av *pi Vis innlegg
Flertallet av menn i denne tråden, og ca alle jeg snakker med, opplyser å ikke ha de preferansene. Lyver de, eller skjønner de ikke selv hva de vil ha?
Vis hele sitatet...
Flertallet av menn jeg kjenner gir uttrykk for at de liker at kvinner er sånn nogenlunde sømmelige om de skulle vurdert å bli sammen med dem.Dette er stort sett menn med høyere utdanning og relativt god forutsetninger for å finne seg partner. Selv har jeg unngått å gi utrykk for at det bryr meg i en haug med situasjoner fordi det er en mye mer friksjonsløs ting å gjøre.

Ble også sparket i kneet av en dame på byen når jeg ga uttrykk for at måten hun oppførte seg på ikke var noe særlig tiltrekkende en gang.

Sitat av *pi Vis innlegg
Er det noen som ikke må fire litt på fantasiidealene sine i møte med virkelige mennesker?
Vis hele sitatet...
Damer?