View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Såklart er det vel en straff å bli fratatt noe man har betalt opptil 20 lapper for! Dette er mer symbolikk fra snuten sin side som går i duren "Bryter du loven så tar vi goder fra deg". Seff er det vel en straff å miste et privilegium.. Når snutefaen tok lappen min så nektet jeg å gi det fra meg og da har jeg lov til å kjøre igjen om ikke saken er gjort noe med innen X tid, men så fikk jeg et brev fra purken om at siden de hadde ferie avvikling så gjaldt ikke det og det ble lagt på 3 ekstra uker, og da hadde jeg jo kjørt masse ulovlig uten å vite det! nå har det gått over 2 år så nå har jeg lov til å ta lappen på nytt, men det kan jeg jo seff ikke uten å vise at jeg er edru i hverdagen når jeg ikke kjører i opptil 5 år! Hvis du ikke synes at det er en straff at politiet skal ta lab-analyser av urinen min i 5 år for at jeg skal få lov til å kjøre bil så er jeg uenig. Selvom folk blir tatt ruset uten att de kjører så kan de få de konsekvensene jeg har nevnt ovenfor og det er i mine øyne 100% en straff.
Vis hele sitatet...
Det er klart det er straff. Og har man barn i tilegg, så sendes barnevernet på nakken. Men relatert til den praksisen de driver med er det store spørsmål om det i det hele tatt er lovlig. Mest sannsynlig er det ulovlig.

Utfrdinger er at mannen i gata ikke har råd til å følge opp det den typen politifolk som får ståpikk av og ødelegge livet for folk rettslig. Men nå i løpet av året som kommer, går vi i en spennende tid i møte. Meg bekjent er skal menneskerettighetskomisjonen i Strassburg ta opp en rekke saker om hvordan norsk politi har holdt på. Det burde under alle omstendigheter fått konsekvenser, men det blir mest sannsynlig som med NAV og barnevern skandalene. Anvsvaret blir feid under teppet. Men en regelendring klarer de ikke vri seg unna til slutt. Så hold ut, men fortsett og fortell historiene så det blir lagt press på de helvetes møkkafolkene som har lagt til rette for dettte.

https://www.bt.no/btmeninger/leder/i...laaser-i-loven
Sist endret av pipestilk; 6. mars 2020 kl. 00:31.