View Single Post
Blir 31 nå i oktober

Ja,trener hjemme.

Måltidene har jeg "bygget" rundt,egg,kylling,rødt kjøtt pluss grønt.Kuttet ut brød også,vurderer å kjøre carnivore dietten men med grønnsaker,sjekk det ut om dere ikke har hørt om den,interessant å hørt eventuelle meninger på dette..

Ja,har ligget på litt færre måltider nå par siste ukene grunnet litt stramt budsjett,men skal prøve å kjøre litt på det fremover.Kjenner det er tyngre å gjennomføre oppvarmingen på romaskinen pga vekten,ganske frustrerende,man blir litt tappet for motivasjon..

Sitat av Echodius Vis innlegg
Hvis du skal gå ned i vekt må du ta inn mindre kcal enn du sender ut. Sjekk TDEE. Pass på å få i deg nok proteiner til å ikke miste muskler mens du cutter.

Skal du gå opp i vekt? Sjekk TDEE. Lean bulk vil si +500 kcal mer enn maintainance. Alt over dette vil føre til ekstra fettprosent som senere må fjernes med cutting.

Antall måltid er irrelevant ved mindre det er lettere for deg å spise mindre/mer foredelt på ulike antall måltid.

Sjekk ut r/fitness.
Vis hele sitatet...
Proteiner er intet problem,er vel heller at jeg tar litt av.Er vel det du skriver der jeg frykter,å gå ned i muskler. ligger på 5 egg til frokost,kylling eller rødt kjøtt til middag.Hva vil du anbefale at jeg legger meg på av inntak av disse varene for å ikke miste masse?
Sist endret av Bjørneboe; 27. september 2018 kl. 22:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.