View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir alt av data og logger lagret på minnekortet i nettbrettet? Isåfall må det jo være mye enklere (for en lite datakyndig person som meg) å bare kjappe seg å fjerne minnekortet og gjemme det på et lurt sted jeg har tenkt ut på forhånd?

Hvor mye tid og ressurser gidder politiet å bruke på å finne ett lite minnekort (Sett at de har fått beskjed om å beslaglegge mitt nettbrett)?
For å finne narkotika er det jo bare for de å bruke narkohund, men å finne et lite minnekort vil jo ta utrolig med ressurser dersom jeg er heldig med plassen..
Vis hele sitatet...
hvordan sak er det snakk om? forskjell på hvor mye innsats politiet gidder å legge i saken. er forskjell på en halv kilo kokain og noen grammere med hasj liksom.

om det er en veldig alvorlig sak hadde jeg gjemt nettbrettet hos en venn, eventuelt gjemt det ute et stykke unna der du bor selvsagt.

Er det en mindre sak hadde jeg bare kjørt en wipe som dette: https://www.digitaltrends.com/mobile...one-or-tablet/ så formatert minnekortet og gjemt det hos en bekjent eller ute.