View Single Post
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Bare fordi du har testet zoloft og det ikke funket på deg betyr ikke at det ikke funker på andre.
Dessuten er det mange flere typer en zoloft.
Kanskje ikke rart det bare ble værre når du velger å dempe det med alkohol istedenfor å høre på hva legen som faktisk vet mye bedre enn hva du gjør sier.
Vis hele sitatet...

Jeg er faktisk enig at man burde prøve bra mye før man begynner med medisiner. Du burde definitivt ta kontakt med fastlegen din, som kan henvise deg til en psykolog. Det er masse hjelp i åxbare få satt ord på tankene sine. Det er ikke noe stigma lengre påxsånt, masse folk sliter.

Men jeg ville ikke umiddelbart tatt imot medisiner. Det er litt skummelt åxkomme med et så bastant utsagn, men klarer du snakke med en lege - og etterhvert en psykolog så tror jeg det vil lette mye. Fysisk trening er helt fantastisk bra, noe av det beste man kan gjøre faktisk mot angst og depresjoner er å kjøre seg selv litt fysisk - man får det bedre når man er i form.

Men alle disse legemidlene har bivirkninger. Jeg ville forsøkt bra mye annet før jeg gikk den veien - og jeg har testet mere eller mindre alt som er. Ikke bare Zoloft. Løsningen for min del var fysisk trening, og åxgodta at jeg ikke er slik som alle andre. Jeg er litt anti sosial, litt paranoid - og ikke helt A 4. Det er helt ' innafor ' det og