View Single Post
Sitat av [Present Day] Vis innlegg
Ser ikke på det som et mål å være perfekt, som nevnt.
Faktafeil er uansett ikke forståelsesfeil, så det synes jeg blir pirkete.
Vis hele sitatet...
Som Vidarlo sier, så er dette ikke noe som går på "forståelsesfeil", og jeg ser ikke hvordan det unnskylder noe at man ikke har forstått det - eller ikke klarer å gjøre seg forstått. Om du tror dette er harde tilbakemeldinger bør du lese noen kommentarfelter under kronikker eller motsvar, de er langt kvassere. Vi tar av vår tid for å hjelpe deg - de er ute etter å ta deg, implikasjonene det har bør være åpenbare.

For øvrig er det som sagt noe fundamentalt manglende i måten du prater om dette. Jeg bet meg ikke merke i sitatet til Vidarlo om FBI i farten istad. Når jeg leser det på nytt ser jeg at du har total mangel på kunnskap om hvorfor multilevel og multilateral sikkerhet er så vanskelig. Du gjenkjenner ikke engang at om du åpner for at flere i FBI skal ha informasjon til informanter, så har man eksponert seg for en enorm risiko. Nevnte eksempel over med Aldrich bør vise deg hvorfor det er bedre å etterforske egne informanter enn at for mange får se informasjonen. Han er langt ifra eneste tilfelle, men han er av de mer kjente. Skalér så dette opp til å gjelde alle innenfore Norges grenser og det bør være forståelig hvorfor et lager over alle ikke bare er en gode, det er en gullgruve å angripe. Hva er vel bedre enn et land som kartlegger egne borgere så andre land med ett suksessfult angrep kan stjele alt dette? Jeg kan knapt tenke meg noe mer analogt med å pisse i buksa for å holde seg varm.
Sist endret av Xasma; 14. februar 2017 kl. 20:40.