View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av [Present Day] Vis innlegg
Terrorister har forresten blitt redusert til å benytte seg av totale amatører på nærmest lempfeldig frivillighetsbasis, og FBI ramler over hverandre og ender opp med å etterforske sine egne infiltratorer i jakten på de siste restene.
ISIS er over for lenge siden og PST har ikke saklig grunnlag til å kreve data fra E-tjenesten.
Vis hele sitatet...
Ah, kva i alle dager baserer du påstandane dine på her? Det stemmer ikkje med dei t.d. langt meir nøkterne analysene eg har sett Schneier komme med. Og sikkerhetstenestene advarer jo stadig mot kor vanskeleg det er å beskytte seg mot små terrorceller - det tyder vel ikkje nett på at dei snubler over kvarandre...

Viare så argumenterer du over for at det er trivielt å skjule seg om ein vil - mens du her hevder terrorister ikkje får til å skjule seg fordi dei er for amatørmessige...

Eg er litt nysjerrig på kor du har tenkt å sende den inn, for eg ser ikkje for meg spesielt mange større aviser som vil trykke det du skriv. Til det er det for språkleg dårleg, og for lite fundamentert.