View Single Post
Sitat av dggr Vis innlegg
Hvis du aldri har noe ulovelig i bilen, men veldig mye ting de må lete igjennom så må de vel gå lei av å stoppe deg til slutt ?
Vis hele sitatet...
Hehe ja, jeg har en uvane med å rote i bilen min, men politiet pleier å ransake den uansett. Ansiktene deres når de åpner bagasjen er alltid priceless. Det er ikke et spesielt uttrykk egentlig, det er et sånt: "å fytti faen det er mye drit. Jeg får ikke betalt nok for å måtte hanskes med det her" med et pokerface oppå.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Med mindre du har drevet med dealing i større skala høres dette merkelig ut. Hvorfor skulle politiet bruke masse resurser på å overvåke en person, stoppe denne personen gjentatte ganger, og til og med involvere familie/venner? Politiet i Norge har som kjent ikke akkurat en overflod av penger, og jeg tror ikke de ville sløst det på slit. Uansett hvor mye du syntes de er 'purkefaen' eller 'maktsyke jævler hele gjengen'

Når det er sagt, hvordan oppfører du deg når du er med politiet? Selv om jeg skjønner at du etterhvert er lei, prøver du å samarbeide sånn noenlunde, eller i det minste ikke prøve å gjøre livet dere kjipere?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg er veldig enig. Politiet har jo selv sagt at siktelsene mot meg ser ganske drøye ut, selv om det viser seg at jeg ikke er den siktelsene skal ha meg til å være.

Jeg oppfører meg forøvrig alltid ordentlig, høflig og med respekt mot politiet. Å være en drittunge vil på ingen måte hjelpe meg, og jeg har jo faktisk respekt nok for enkeltpersoner at jeg ikke går "ACAB svin faens dritter".

Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Problemet ditt er jo at du faktisk ruser deg, er disse sakene du er siktet i henlagt?
Har du testet positivt når du har blir stoppet?
Vis hele sitatet...
Aldri testet positivt på noe som helst faktisk. Har hatt en god bråte flaks her da, skal innrømme det.

Sitat av smetti Vis innlegg
Er det et alternativ å flytte til en annen mer liberal by i Norge? Samt leasing høres smart ut.
Vis hele sitatet...
Ja, det har jeg gjort. Har fremdeles problemet dessverre.