View Single Post
Det er ikke lenge siden det sprengte og det ble utvekslet skudd over alt rundt oss. Angrepet på cafeer, konsertlokalet Bataclan og fotballstadion i Paris. Bombingen på flyplassen Zaventem i Brussel. Han som tok seg inn i kulturhuset Krudttønden i København å skjøt vilt rundt seg. Husker du Charlie Hedbo saken i 2015? Trenger jeg å nevne fler? Det har ikke vært så mye dritt i europa siden andre verdenskrig
Vis hele sitatet...
Det var snakk om ekstreme muslimer som på ingen måte kan representere den vanlige muslim,og plassere alle i verdens største religion i samme ordelag som et par 100 ekstreme blir feil,blir jo veldig feil og si basert på de eksemplene dine at det aldri har vært verre i europa enn siden 1945,da det bodde masse muslimer i Europa før terroren begynte,så du mener at siden 1945 har ingen drept så mangen som det muslimer har gjort i europa siden 1945? 15 September 1958 Paris utført av FLN,5 til 6 september 1972 München Svart September,17 Mai 1973 Milan,22 July 2011, jeg kan nevne flere der det var ikke muslimer i Europa som brukte eksplosiver skjøt rundt seg og tok gisler som ble henrettet.

at jeg har lest litt for mange sitater fra koranen
Vis hele sitatet...
Har du lest bibelen så står det mye rart der også som voldtekt incest drap osv veldig få kristne leser bibelen bokstavelig talt som muslimer flest ikke leser koranen bokstavelig,og de som gjør det på begge sider kaller vi ekstreme,og de er det ikke så mangen av som det er av de som ikke gjør det.

syntes du det er rettferdig at kvinnene i norge har flere hundre tusener av potensielle sex partnere (evt fedre til deres barn) å velge mellom enn det mannfolket har? Jeg syntes dette er et viktig spørsmål
Vis hele sitatet...
Har ikke menn nok og velge mellom i Norge da? har aldri opplevd det som et problem eller noe jeg har ofret en tanke på.

Så kan dere gneldre om hvor rassist jeg er og hvor uattraktiv jeg er.
Vis hele sitatet...
Hva synes du selv definerer en rasist da? Hvordan du ser ut har ikke noe med saken og er vel ikke noen som har brakt opp ditt utseende eller mangel på et.

Akkuratt som når 3000 muslimske ekstremister protesterte i london mot Charlie tegningene og forsvarte terror handlingene i paris
Vis hele sitatet...
Ja det kalles ytringsfrihet akkurat som at du kan kritisere muslimer

Er selv ateist men det blir feil og si at alle muslimer er sånn og sånn,blir som og si at alle kristne er pedofile forde noen i den katolske kirken forgrep seg på små barn i flere 10 år