View Single Post
Å finne statistikk og presise tall over noe som ikke er hendt enda, er jo praktisk talt umulig. Det relevante som kan utvinnes er bl.a at totalt 16% av Norges befolkning er innvandrere per 1. januar 2016, og at i Oslo er det så mye som 32,5% innvandrere og norskfødte med innvandrerforeldre. Grovt sett hver tredje person du møter i gata, med andre ord. Fra SSB, forøvrig.
Men SSB tar verken hensyn til innvandrere uten innvilget oppholdstillatelse eller hvor mange av de 16% som er Muslimer, som jo er spørsmålet her. På det finner jeg bare artikler som er flere år gamle som peker til at det er rundt 2-4% Muslimer i den Norske befolkning, rundt 100 000 - 200 000 ish. (Her f.eks)

Så, hvis vi regner med at det kom en haug med påståtte Syriske flyktninger hit det siste året, og at det enda er folk som ikke er kartlagt eller fått innvilget asyl, kan vi kanskje synse oss frem til at tallet har steget til tja, 6-7% den dag i dag? Det er ren synsing, men det vitner vel uansett om at du ikke trenger å bekymre deg for at alle de norske kvinnene kommer til å finne seg en Muslim de neste årene?

Tror ikke du burde bekymre deg for å sette barn til livs i Norge hvis det er muslimene du er redd for, med et så lite antall muslimer i forhold til resten burde det heller inspirere deg til å få masse pene hvite kids.
Jeg skal si meg enig i at denne inflasjonen av flyktninger fra alle deler av midtøsten er noe som er verdt å følge med på, spesielt utenfor våre egne landegrenser er dette noe man bør ha et godt øye for. At hendelsene som har foregått i England, Tyskland og til og med Sverige er uønsket i vårt land er jo en selvfølge, og hendelsene det siktes til trenger vel ikke noen kilder engang. Men jeg tror du drar den kjøpesenterteorien din litt vel langt enn så lenge. Form dine egne barn til å kjenne sin kultur og verdiene til landet sitt, så har du gjort mye