View Single Post
Kjedelig og se at det er flere som sliter med spilleproblemer. Har hvert der selv, nå klarer jeg og begrense meg. Burde absolutt slutta helt men vil ikke. Spiller med laveste innsats og rekner alt jeg satt inn for tapt. Uansett om en har et problem som en ønsker seg ut av må en forstå hvorfor. Hvorfor har du denne tvangsmessige trangen til å sett inn penger for så å tape igjen. Du må lære deg og si stopp nå, det er nok. Du må ta deg selv i din automatiske og ocd-trang til å spille. Akkurat som ved alle andre ting som skaffer unaturlig høye dopaminutløsninger.

Det er det samme med folk som bruker for mye penger på klær, ruser seg, spiller data 24/7. Forskjellen er konsekvensene. Det er fult mulig og bli kvitt problemet, men du må ha lyst. Du må kunne si nei nå gjør jeg ikke dette, selv om hele meg tillater dette. Om du ikke klarer det selv så må du få hjelp. Da anbefaler jeg psykolog

Lykke til alle med problemer, selv om det ser mørkt ut så har ingen død og skadet seg. Så det er håp.

Sitat av GamblingKlovn Vis innlegg
Fantastisk. De spørsmålene trengte jeg å høre.. Konstruktiv kritikk er noe helt annet enn kritikk!
Men det jeg liker med gamblingen er egentlig ikke relatert til penger en gang. Høres kanskje dumt ut, men når jeg spiller handler det om SPILLET, ikke pengene. Det får jeg slengt i trynet når det står 0,01 på kontoen min når jeg har spilt bort alt, da skjønner jeg hva jeg egentlig har gjort.. Men mens jeg spiller er det noe helt annet. Vanskelig å sette ord på egentlig, men den følelsen når dealeren buster med et bildekort opp og jeg har 16 for eksempel, den er så rå.

Men som du sier, i det store å det hele er det ingenting ved dette å like.. Setter stor pris på svarene dine, Jens1, takk!
Vis hele sitatet...
Ja det handler om spillet og ikke nødvendigvis trangen til å vinne penger. Kjenner igjen tankemekanismene. Heldigvis har du oppdaget det selv, da er første steg for å bryte denne forbannelsen unnagjort. =) Iallefall om du skal spille ikke sats høyt, all logikk sier at du taper mer da.
Sist endret av moonlord; 6. desember 2016 kl. 19:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.